måndag 15 maj 2017

starten

Så är jag igång.
En relativt lätt dag att starta på. Jag behöver liksom inte bry mig om nån annan än mig själv på måndagar. Kaffet gick att dricka utan mjölk, men nog har jag varit hungrig idag. Visserligen har jag två mål kvar, men jag får nog öka på grönsaksmängden.
Det värsta är styrketräningen jag ska göra hemma. Att gå är lugnt, även om två timmar är lite mycket för mig, rent tidsmässigt. En och en halv timme fick jag till idag, det får vara bra. Men styrketräning. Så tråkigt. Men visst, jag gör det. De flesta dagar kommer jag göra det. Kanske inte när jag kommer hem sent efter kören, men annars så! Den enda som kan ge mig resultat är ju jag.
Åh, jag längtar till om en månad. Att få se lite resultat. Och hoppas på hyfsade sådana i alla fall. Jag ska göra vad jag kan!

2 kommentarer:

  1. Heja dig!

    Önskar jag hade mer disciplin -eller rättare sagt den jag hade för några år sedan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du var ju jätteduktig! Jag behöver hjälp, fixar det inte själv. Hittills går det bra!

      Radera