söndag 24 september 2017

avslutning och förberedelse

En och en halv vecka kvar. Sen är jag på andra sidan Atlanten.
Kommande vecka är galen. Nånting varje kväll, jag kroknar redan. Men jag ska försöka ta ut lite tid under veckan, onsdag och fredag. Sitta nere på fiket och jobba, ta det lite lugnt. Hämta andan. För jag vet hur det blir om jag inte gör det.
Idag är det en sån där "göra-ingenting"dag. Sov inte så länge, men låg kvar i sängen bredvid J. Smög upp efter en stund och förberedde kaffet tills han skulle vakna. Gjorde äggröra och åt till American Horror Story. Matade katterna, som lät som om de inte fått mat på ett år eller två. Om en stund, när telefonen laddat lite, ska jag ta en springtur. En långsam, i behagligt tempo. Runda av veckan. Ladda för nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar