söndag 21 april 2019

påsk

En lugn och stilla påsk har vi här i Crazy Cat-palatset. Det mest aktiva vi gjort hittills är att tvätta bilen. Vilket behövdes, I kid you not. Annars är det mest soffa, dator, tv-serier. Jag har bingat sex avsnitt av The Act och väntar med spänning på de två sista. Eventuellt måste jag titta på dokumentären också, den sägs vara minst lika bra. Eller bra, det är ju hemskt. Och helt galet att ingen läkare faktiskt sett att flickan inte var sjuk.
Vad jag borde göra är att städa, röja badrum inför renoveringen, samt sy om en kjol. Men jag har ju just kommit på att det blir nästan som en balkong om man sätter sig i uterummet med två fönster öppna. Jag känner att jag måste sitta här lite till och svettas och fundera på att kanske tvätta fönster imorgon. Jag har ju inte gjort det sen vi flyttade in.
Så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar