onsdag 1 juni 2016

sakramento idioto

Jag kan knappt beskriva med ord hur förbannad jag var igår kväll. Efter att ha tagit bra mycket längre tid på sig ön nödvändigt, vägrat bära upp min garderob och dessutom glömt grejer i den gamla lägenheten (upptäckte jag senare), försöker flyttjävelgubben få mig att betala en tusenlapp mer. Jävla ärkeidiot! Det underlättade ju inte att det enda sättet vi kunde kommunicera var på dålig engelska. Fan vilket rikspucko.
Så dagen avslutades med ilska och tårar. Som tur var kunde faderskapet hjälpa mig att hämta det sista och sen skjutsa ut mig till J. Där skulle jag få thaimat, men såklart var restaurangen stängd av okända orsaker. Såklart. Det var en sån dag.
Det blev pizza istället.
Så nu är magen stor som ett hus och jag vill prutta hela tiden. Inte så kul, men igår kändes det värt det.

Nåväl. Sakerna är på plats i alla fall. Nu är det bara J's grejer kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar