fredag 30 september 2016

Ledig dag

Lite dåligt samvete har jag idag. Ledig dag och jag har gjort.. Ingenting! Vilket totaly var planen, men ändå känns det som att jag borde varit nyttig/duktig/effektiv. Desto viktigare, antar jag, att verkligen fullfölja planen. Nu sitter jag och kollar nya låtar, gör lite research och spelar fåniga spel på datorn. J är och spelar spel hos en kompis. Jag var medbjuden, men tackade nej. En egen kväll hemma var alldeles för lockande.

Jag pratade förresten lite med J förra helgen, om vad jag funderar på (ang förra inlägget) och nu känns det lite bättre. Skönt med transparens. Det är ju det jag alltid varit så dålig på.

Åh vad jag behövde den här lediga dagen, hörni. Har varit sjukt trött och galet less på jobbet. Hoppas lite lust kommer tillbaka nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar