söndag 3 december 2017

Rapport från soffan

Skriver jag bara när jag är sjuk?
Det verkar onekligen så, för här sitter jag i soffan med bronkithosta och feber. Trodde jag verkligen att jag skulle klara mig hela hösten?
Jag antar att jag kan jobba hemma imorgon, även om det innebär att jag får ställa in en del möten, men sen får jag bli frisk. Behöver vara på jobbet iaf i tre dagar denna vecka. Det går inte riktigt att vara sjuk när man är chef.
Igår genomförde jag ett gig, med begynnande luftrörskatarr. Rätt nöjd med mig själv ändå, att jag faktiskt kan leverera när det gäller.
Livet rullar på. Jobb och sång och däremellan mest soffhäng. Vi är rätt sega bägge två, så hemmet ser ut därefter. Dags att ta tag i det nu och bära upp julgrejerna från källaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar