onsdag 11 juli 2018

prata om vädret

Det är skönt att det är lite mulet idag. Även om det är varmt, så blir det inte lika tokvarmt i lägenheten när inte solen ligger på. Det är en helt galen sommar detta. Jag kan inte minnas att det någon gång varit så varmt och torrt. Även om det (nej tack!) skulle bli kallt och regnigt nu, så skulle det ändå vara en av de bättre somrarna på länge.
Idag måste jag ta mig till någon större affär och köpa enliters zippåsar, till resorna. Orka hålla på med det på flygplatsen, liksom! Dessutom behöver jag samla på mig lite steg. Kanske skulle ta en PW och sedan smita in på Coop, på vägen. Igår sprang jag och idag har jag ont i ryggen. Styrka var det ju jag skulle komma igång med. Jag får ta och rensa klart bland noterna, så jag kan lägga ut yogamattan och köra ett cirkelpass här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar