onsdag 13 juli 2016

kvällens meny

Alldeles nyss var faderskapet, hans fru och plastsyster här. Första gången vi har folk hemma "på rikt". J lagade lasagne och jag fixade en glutenfri rabarber och hallonsmulpaj med vit choklad till dessert.
Det var mysigt, att få bjuda på middag som ett par. Första gången, för mig.
Katterna kom fram efter en stund de med.

Det här med semester. Hur skönt? Har fortfarande lite jobbångest och känner att jag borde kolla mailen, men jag har ju tänkt ta nån dag i nästa vecka då jag åker in och kollar läget. Då får jsg kolla mailen.
Hittills har jag sovit länge, spelat massa onödiga mobilspel, städat en del, läst ut två böcker och ätit mycket vattenmelon. Perfekt. Jo, haft sex också. Det är otroligt skönt att veta att man inte måste stiga upp på morgonen. Mycket bra för den fysiska delen av förhållandet.

Nu ska jag dricka upp vinslatten som blev kvar och hångla lite med min sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar