måndag 18 juli 2016

Vi gör absolut ingenting

Det här med sovmorgnar och långa frukostar går ganska lätt att vänja sig vid, inser jag. Jag mår väldigt bra av semester.
Mamma var här i helgen. Det var riktigt trevligt, kul att få visa henne lägenheten och få en chans att prata lite. Vi ses ju inte särskilt ofta, eftersom hon bor hundra mil härifrån. Katterna accepterade henne rätt snabbt, kanske inte så konstigt då vi låter rätt lika. Igår eftermiddag åkte hon vidare till sin syster, lite längre ner i landet.
Vi gör inte speciellt mycket, J och jag, och det är skönt. Jag behöver att bara vara. Om några dagar gör vi ett nytt försök att ta oss till västkusten i några dagar, det blir alldeles lagom.

3 kommentarer:

  1. Ska ni till Gbg något?

    SvaraRadera
  2. Vi ska till Orust. Vet inte om vi åker in till Göteborg något, men det vore ju kul att ses när vi ändå är på samma sida av landet.. :) vi åker förmodligen hem måndag, kanske kunde ta en sväng förbi och fika nånstans? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade varit jättekul att ses. Är borta fre-söndag tidig em. Men om ni har möjlighet att/eller ska in mot Gbg innan ni åker hem hade det varit fint att ses! :) kram! PS. Går ej att publicera som TaP (???) Men det är jag :)

      Radera