fredag 10 mars 2017

Godisfredag

Har fruktremmar på tork i ugnen, mango och hallon, och gjorde just klart sjukt goda "nyttiga" chokladbollar, med mandel, dadlar och lite mandelsmör. Kakao och havregryn också, förstås. Inser att jag skulle kunna gjort dem med mandelmjöl istället för att skålla mandlar,skala och mixa, men lite ska man väl få jobba för godiset. Livsfarliga blev de, smetiga och härliga. Behövs inget köpegodis här inte.
Avslutade veckan på jobbet i lite kaos, eftersom jag gick mitt på dagen, mitt i allt, på chefsnätverk. Men vad skönt det var ändå, för det ger så vansinnigt mycket att träffa mina likar.
Veckan har varit lång, känns det som. Långa dagar, trötta kvällar. Skulle behöva något att se fram emot, en resa eller något, tidigare än i oktober. En spaweekend, hur skönt vore inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar