lördag 24 juni 2017

dagen efter midsommar

Äntligen orkade jag ut på morgonpromenad. Längtar till semestern, när jag kan göra saker i min egen dygnsrytm. Fördelen med att inte ha planerat några resor är att det blir lättare att hålla dieten. Jag räknar inte med några stora siffror imorgon, kanske det till och med blir plus. Men det är ok, bara att ta tag i det. Jag vet att jag skött maten, jag fortsätter med det och kommer igång ordentligt med träningen, så blir det bra.

Midsommar spenderades med grill på innergården, middag i lägenheten, hemgjord glass och brädspel. Och lite obekväma diskussioner. Några vänner var här, jag gillar dem, men deras åsikter om saker ibland.. Jag tycker de är lite trångsynta. Och jag tror de tycker att jag är naiv. Naiv och lite pk, fast då får de tycka det. Övrigt var det väldigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar