lördag 31 december 2016

Adios 2016, vi ses aldrig mer! Hej 2017, jag tror på dig nu!

Jag försökte skriva en sån där årslista häromdagen, men det bara krånglade och var jobbigt, så jag skiter i det.
2016. Personligen ett rätt menlöst år. Okej, jag blev sambo för första gången, vilket ju såklart var och är stort. Jobbade på, tappade balansen mellan alla roliga (och jobbiga) saker jag tog mig för, men hittade någotsånär tillbaka nu på slutet. Insikter, om inte annat.
Tränade alldeles för lite, dvs typ ingenting, men det är ju definitivt ett av 2017 års mål att komma igång med igen. Gick därför upp ca 10 kg i vikt och känner mig rätt osnygg, vilket resulterade i ett litet bryt igår. Sambon fick plocka ihop mig igen, så blev det bra det med. Ska ju ändra på det nu, som sagt. Ett mål med 2017 egentligen. Komma i balans, med jobb, sång och min fysik. Bra grejer.

2016 i världen, dock. Vill inte ens prata om det.

Nu avslutar vi det här året med bubbel, maskerad och ryggskott (jajamensan, nu på morgonkvisten!) och ser fram emot bättre tider.

Gott nytt år, alla!

2 kommentarer: