torsdag 16 februari 2017

Sjuk igen. Eller fortfarande.

På väg hem från jobbet, efter ett tappert försök att ta mig dit. När jag kom in genom dörren och satte mig frågade min kollega om jag sprungit. Det hade jag inte, tvärtom. Det var bara att vända och åka hem. 
Innan jobbet försökte jag ta blodprov. Det gick inte heller så bra. Precis när jag klev in på vårdcentralen släcktes lyset. Strömavbrott. Gick inte att göra nånting, så jag hade fastat och missat chokladkakan på körfesten igår för ingenting. 
Konserterna gick bra, förresten. Rösten höll, men helgens aktiviteter bidrog nog till att flunsan envisas att hänga i. 
Nu hörde jag precis på radio att det fortfarande är strömavbrott. Tur att jag inte satt kvar och väntade längre. 
Blä. Hem och bädda ner mig. Ska köpa frukt på vägen och göra en fruktsallad. Vitaminer! Så hoppas jag att andningen kommer igång ordentligt igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar