onsdag 24 augusti 2016

Folk kan väl hålla sig friska?

Det är stressigt just nu. Introduktion på jobbet, sjuk kollega, fullt ös. Stressigt men ok, för jag mår bra i själen för tillfället och kan tillåta mig själv att skita i det jag inte hinner. Förlåter också lättare mig själv för att jag inte orkar, för att jag måste skippa saker för att få återhämtningstid. Älskar att bli klokare och fatta saker!
Det var en fin kväll igår, förresten. Ettårskvällen. Jag jobbade över, pga den sjuka kollegan, och kom hem en timme senare. Då fick jag blommor. Sen gick vi till lokala finhamburgarhaket och jag åt en vansinnigt god burgare med svampsås. Låter skumt, men var skitgott. Som grädde på moset bakade vi  en blåbärspaj som vi tvingade i oss. Den var god, men vi var så himla mätta efter hamburgaren. Bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar