torsdag 25 augusti 2016

Trötta konsertfötter

Torsdag, en dag närmare helg! Jag lever lite för helgerna just nu, även om jag inte på något sätt misstrivs på jobbet. Det är bara så himla skönt att vara hemma.
Idag är jag lite extra trött, det är den tiden på månaden. Plus att vi var på konsert igår, jag hade fel skor och vi var tvungna att gå till tunnelbanan efteråt eftersom båten var proppfull. Fötterna värker fortfarande. Konserten var dock bra. Fast vid ett tillfälle stod alla i publiken och klappade taktfast i händerna - helt i otakt med trummorna. Otroligt att trummisen lyckades fortsätta.
Annars är det inte så mycket mer. Möte ikväll, kompisar på middag imorrn (jag måste googla äppelkompott), fest på lördag, som jag nog inte får med mig J på. Fast det är ok.
Söndag.. Egentligen rep, men vi får se vad kroppen säger. Jag ska ju börja lyssna på den, var det tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar