fredag 26 maj 2017

Ersätta träning med träning?

Jag skulle träna yoga i förmiddags, men gick bort mig lite i skogen på prepowerwalken, så jag missade passet. Antar att det är en hyfsad anledning till missat pass, ändå. Hursomhelst passade jag på att gå lite extra, när jag nu ändå inte skulle yoga.
Senare på dagen måste jag ha bränt flera hundra kalorier bara på ren frustration, när jag var inne i city. Människor. Shoppande människor. Jag orkar inte! Smet ganska snabbt ner i tunnelbanan och begav mig hemåt, mot lugnare trakter. Jag behöver verkligen inte stan, på det sättet. Ändå vill jag ha den nära, liksom äta kakan fast ha den kvar. Frågan är bara hur det kommer bli härute, med alla byggplaner som finns. Med människor, alltså. Trångt. Definitivt ett skäl att ha jobbet på gångavstånd och undvika pendling i rusningstrafik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar