torsdag 25 maj 2017

ledig morgon, ledig dag

Sover länge. Ledig morgon är sovmorgon, det är sen gammalt. Särskilt när man kanske har tagit en halv ångestdämpande på kvällen. Hade en skör dag igår. Idag känns det bättre.
Äter frukost enligt schemat. Bär, nötter och yoghurt. Är nyfiken på om det visar något resultat efter de här två veckorna. Känner mig slankare ibland, andra gånger lika uppsvälld som vanligt. Kör på hursomhelst.
Ligger i soffan med katten vid fötterna, tar mig inte riktigt därifrån. Om en liten stund ska jag ta mig ut, så det blir i alla fall en timma promenerat idag.
Idag är en slödag. Jag får göra ingenting idag. Imorgon ska jag göra saker, men idag får jag bara vara. Fast det är lite svårt, svårare än vanligt. Jag gör ju inte ingenting heller. Läser protokoll, skriver mail och fixar lite. Men inget liksom handgripligt idag.

På måndag ska jag på andra intervjun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar