söndag 2 juli 2017

Dag 1

Sovmorgon.
Frukost, lite småplock och fix i köket.
Ut på powerwalk, första i utmaningen. Har hittat en runda som är ca 5 km och till och med går genom lite skog. Risk för myggbett, alltså. Om jag vill kan jag förlänga rundan ca 1 km ganska enkelt.
Hem och slöa lite. Laga proteinpannkakor, som blev helt ok. Fast jag föredrar bananpannkakor.
Titta på sista avsnittet av SKAM, slöa lite till.
Ut och intervalla lite, gå/springa. Ca 22 minuter. Känns lite fjösigt, men tänker att det är en bra omstart till springandet.
Duscha bort svett och elände, tvätta håret. Det är långt nu, ner till midjan. Tror det blir betydligt kortare efter nästa frisörbesök, det är väldigt slitet i topparna.
Middag, lax och grönsaker för mig, japansk hämtmat för J. Han orkar inte riktigt med mina matscheman, vilket är helt ok.
Slutligen, glass (jordgubbar och grekisk yoghurt i glassmaskinen) och Twin Peaks. Gamla Twin Peaks. Bara ett avsnitt kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar