fredag 6 januari 2017

ännu en dag i soffan

Jag kom försent till gymmet idag. Alltså, försent för att hinna springa innan yogan. Sängen var sådär galet skön igen. Straffet för det är att jag får släpa mig till gymmet imorgon också, för springpasset.
Efter yogan kom jag hem till en hyfsat nyvaken J, som suttit uppe och jobbat halva natten. Vi åt frukost, om man kan säga så kl ett, han satte sig och jobbade igen och jag tog tag i tredje säsongen av SKAM.
Det går ju inte att komma ifrån att det är en väldigt bra serie. Ungdomar och norska till trots. Jag gillar tredje säsongen bäst hittills, som de flesta andra verkar göra. Andra säsongen var bra, men så jäkla smärtsam att se. Förmodligen för att den ligger närmare mig själv. Isak kan jag ha mer distans till, samtidigt som jag känner med honom. Många spontana leenden. Jag har nåt eller några avsnitt kvar, men dem hinner jag inte se, för vi ska på bio.

1 kommentar:

  1. Jag tycker fortfarande att säsong två varit bäst hittills, jag är inte överförtjust i Even så det är nog det som drar ner trean för mig.

    SvaraRadera