torsdag 19 januari 2017

Recap

Nästan ett inlägg om dagen när jag var ledig, och sedan... Inget! Orken finns inte riktigt. Inte tiden heller, särskilt inte nu när jag inte ska ha skärmtid i sängen längre.
Hursomhelst, det rullar på. Jag mår upp och ner, som vanligt. Har haft lite tuffa dagar på jobbet, antagligen mest pga egna demoner. Jag har lyckats träna hyfsat regelbundet och fått ok med sömn. Ibland har blodsockret sjunkit och då har J fått ta lite smällande i skåpsluckor och slamrande med disk. Det är ju inte alltid det hänt så mycket hemma under dagen och jag kan väl tycka att jag inte ska behöva göra allt när jag kommer hem. Särskilt inte när jag är nytränad med lågt blodsocker. Men det löste sig det med.
Vi har det väldigt bra, faktiskt. Känns så skönt att komma hem och bara sitta i soffan, nära, och titta på någon av våra serier. En sån liten sak som att han gör i ordning min tekopp utan att jag bett honom. Lapparna på köksskåpet på morgonen.
Det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar